هایفوتراپی شکم + بررسی 6 مزیت❤️
نوشته شده توسط : آداس

درمان شکم یک روش جدید و محبوب برای کاهش چربی شکم و بهبود تعادل بدن است. در این روش از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای تاثیر بر بافت چربی در حفره شکم استفاده می شود. این امواج با تکنولوژی پیشرفته ای که در پمپ تراپی استفاده می شود، بدون مداخله و بدون نیاز به جراحی، بافت چربی را تخریب و از بین می برد.

هیپنوتیزم شکم توسط بسیاری از افراد به عنوان یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش و بهبود وزن بدن استفاده می شود. با این حال، برای کاهش وزن و بهبود سلامت خود، قطعاً نباید فقط روی یک ناحیه خاص از بدن تمرکز کنید. بهتر است یک برنامه تمرینی و تغذیه دقیق را بر اساس وضعیت جسمانی و سلامت خود دنبال کنید. همچنین مشاوره با متخصص تغذیه و مربی ورزشی می تواند در این راه به شما کمک کند. ما در مرکز زیبایی رکسانا هیپوتراپی شکم را با بهترین تجهیزات روز دنیا توسط بهترین متخصصین این حوزه انجام می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هیپوتراپی شکم چیست؟

هیپنوتیزم چربی شکم یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای کاهش چربی شکم و کاهش وزن است. این روش نوعی سونوگرافی است که منحصراً برای زیبایی استفاده می شود و باعث تغییرات اساسی در پوست می شود. این نوع درمان جایگزین روش های تهاجمی مانند جراحی بدون تزریق یا جراحی است. برای انجام این روش نیازی به تزریق بی حسی نیست. در این روش مانند سایر روش های سنتی هیچ زمان از کار افتادگی و بازیابی وجود ندارد.

برای تعیین وقت هایفوتراپی در تهران اینجا کلیک کنید.

هیپوتراپی شکم برای کاهش وزن چیست؟

در هیپوتراپی شکم از وسیله ای به نام هیپوفوکوس استفاده می شود. این دستگاه با تولید امواج اولتراسوند با فرکانس بالا به ناحیه شکم نفوذ می کند و در آنجا بافت چربی را تخریب و از بین می برد. هنگامی که دستگاه HIFU متمرکز بر روی شکم قرار می گیرد، امواج اولتراسوند بر روی بافت چربی در عمق 1 تا 1.5 سانتی متری زیر پوست متمرکز می شود. در این مرحله امواج تاثیر خود را بر روی بافت چربی نشان می دهند و ذرات چربی را می شکنند. پس از این مرحله، بدن به طور طبیعی این ذرات چربی را جذب و تجزیه می کند.

در بیشتر موارد برای دستیابی به نتایج بهتر، این روش همراه با ورزش و رژیم غذایی سالم و متعادل توصیه می شود. بعد از جلسات هایفوتراپی نیز باید استراحت کنید و آب فراوان بنوشید تا بدنتان بهبود یابد.

هیپوتراپی شکم

چه کسانی برای آب درمانی شکم مناسب هستند؟

برای افرادی که به دنبال روشی غیر تهاجمی و غیر مخرب برای کاهش وزن هستند مناسب است. این روش به ویژه برای افرادی که در ناحیه شکم چربی دارند و نمی توانند با روش های ورزشی سنتی یا رژیم غذایی مناسب وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود.

زمانی که چربی موضعی در ناحیه شکم وجود داشته باشد، می توان از این روش به عنوان یک روش غیر جراحی استفاده کرد. البته قبل از اقدام برای هایفوتراپی شکم بهتر است با پزشک خود مشورت کرده و با توجه به شرایط جسمانی و سلامتی خود این روش را انتخاب کنید. علاوه بر این، در برخی موارد، هایفوتراپی مناسب تلقی نمی شود و باید روش های دیگر را ترجیح داد. مشاوران ما در مرکز زیبایی رکسانا می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

مزیت هیپوتراپی شکم نسبت به سایر روش های کاهش وزن

برخی از مزایای این روش نسبت به سایر روش های کاهش وزن عبارتند از:

1- غیر جراحی: روشی غیر جراحی و غیر تهاجمی است و نیازی به برش، تزریق و جراحی ندارد.

2- سرعت اجرا: با اتمام جلسات، چربی شکم کاهش یافته و تعادل بدن بهبود می یابد. نتایج به زودی قابل مشاهده خواهد بود.

3- عمل موضعی: ناحیه خاصی از بدن را هدف قرار دهید (چربی موضعی در ناحیه شکم) و نیازی به ورزش سنگین و رژیم غذایی سخت و دشوار ندارد.

4- بدون عارضه: بدون عوارض انجام می شود و روند بهبودی پس از جراحی کاملاً سریع است.

5- بهینه سازی تزریق چربی: اگر تزریق چربی برای بهبود فرم و سایز بدن انجام شده باشد، می توان از هایفوتراپی شکمی به عنوان یک روش بهینه سازی چربی استفاده کرد.

6- تأثیر بر بافت پوست: تأثیر مثبتی بر بافت پوست دارد و می تواند باعث بهبود و آماده سازی پوست برای دریافت مراحل نازک شدن بیشتر شود.

عوارض هیپنوتیزم معده

هیپوکامپ شکمی عوارض جانبی ندارد. البته در برخی موارد ممکن است عوارض و مشکلات احتمالی زیادی وجود داشته باشد، بهتر است قبل از درمان هیپوکامپ با پزشک مشورت کنید. برخی از عوارض جانبی احتمالی هیپوکامپ عبارتند از:

قرمزی و تورم: بعد از هایفوتراپی شکم، ناحیه تحت درمان ممکن است قرمز یا متورم شود. به طور کلی این عارضه بلافاصله پس از جلسه از بین می رود.

درد: در برخی موارد ممکن است پس از هیپوتراپی شکم درد خفیفی در ناحیه تحت درمان احساس شود. این درد معمولاً بلافاصله از بین می رود.

خارش و حساسیت: در برخی موارد ممکن است پس از درمان ناقص حفره شکمی، خارش و حساسیت در ناحیه تحت درمان ایجاد شود.

سوزش یا سوزش: در برخی موارد، پس از هیپنوتیزم شکمی، ناحیه تحت درمان احساس گرما یا سوزش می کند. این علائم معمولا در عرض چند ساعت بهبود می یابند.

نقاط خونریزی: خونریزی می تواند در قسمت های مختلف پوست پس از جلسه هیپوتراپی رخ دهد که معمولاً نیازی به درمان ندارد و خود به خود بهبود می یابد.

اگر بعد از هیپوتراپی شکم مشکل یا عارضه ای داشتید، بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید: آب درمانی دور چشم

آیا درمان سوارکاری شکمی بی خطر است؟

هیپنوتیزم شکم روشی ایمن و غیرتهاجمی برای کاهش وزن است. با استفاده از دستگاه هایفوفوکوس و تولید امواج فراصوت با فرکانس بالا، چربی ناحیه شکم از بین رفته و از بین می رود. هیپنوتیزم شکم تاثیر کمتری بر بافت پوست دارد و نیازی به برش یا جراحی ندارد. اگرچه هیپنوتیزم شکم روشی بی خطر است، اما در برخی موارد ممکن است عوارض و مشکلات احتمالی وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از انجام هیپنوتیزم شکم با پزشک خود مشورت کنید. برای افرادی که به دنبال روشی غیرجراحی و غیر تهاجمی برای کاهش دور شکم و بهبود وزن بدن هستند، هیپنوتیزم شکم می تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود. در مرکز زیبایی رکسانا کارشناسان ما هیپوتراپی شکم را به بهترین نحو برای شما انجام می دهند تا بعد از عمل هیچ گونه عارضه و حساسیتی احساس نکنید.

هیپوتراپی معده رکسانا

هزینه هایفوتراپی شکم

هزینه هایفوتراپی شکم بستگی به محل و نوع مطب یا کلینیک ارائه دهنده خدمات دارد. علاوه بر این، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان نیز متغیر است و به میزان چربی موجود در ناحیه مورد نظر و هدف درمان بستگی دارد. به طور کلی، هزینه هایفوتراپی معده با روش های سنتی لاغری مانند جراحی لاغری و لیپوساکشن قابل مقایسه است.

به طور کلی در برخی از بیمارستان ها و مطب ها قیمت هایفوتراپی داخلی در ایران حدود 2 تا 4.5 میلیون تومان است در حالی که چندین جلسه نیاز است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه هایفوتراپی داخل ساختمان می توانید با کلینیک ها و مطب های مختلف تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

قیمت هیفوتراپی معده

هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود و نیازی به جراحی یا تزریق مواد خارجی ندارد.

قیمت هیپوتراپی شکم ممکن است در هر منطقه و بسته به نوع درمان متفاوت باشد. همچنین قیمت هایفوتراپی شکم بستگی به مدت زمان و تعداد جلسات مورد نیاز دارد.

به عنوان یک روش غیر تهاجمی، هیپوتراپی به طور کلی به خوبی تحمل می شود و حداقل عوارض جانبی دارد. البته قبل از شروع هر درمانی بهتر است با پزشک مشورت کنید و در مورد هزینه، جزئیات درمان و روش درمان اطلاعات لازم را به دست آورید.

آخرین کلمه

اگر نمی توانید با رژیم غذایی و برنامه ورزشی وزن کم کنید، توصیه می کنیم که هیپوتراپی شکم را امتحان کنید. این روش درمانی غیر تهاجمی و مدرن است که بدون نیاز به بیهوشی و با هزینه ای مقرون به صرفه قابل انجام است. اگرچه هیپنوتیزم شکم روشی بی خطر است، اما در برخی موارد ممکن است عوارض و عوارضی داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از انجام هیپنوتیزم شکم با پزشک خود مشورت کنید و این روش را انتخاب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تو شایسته بهترین هستی. کارشناسان ما در مرکز زیبایی رکسانا در تلاش هستند تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و برای مشاوره وقت بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: